godmorgon :)

godmorgon, vakna typ precis. blir väl att göra absolut ingenting idag med, men jag är typ frisk i alla fall, bara lite ont i halsen. :D
även om det blir sämre så går jag till skolan imorgon, för annars får jag inte åka till fanny efter, och det måste jag! så det blir ödeshög direkt efter skolan typ, och så sover jag hos fanny. blir väl att träffa alla möjliga, har inte varit där sen i somras, jo spelat bandy men inte umgåtts med någon. så det blir skitkul att träffa alla igen! :D
sen är det ju lov, ivar åker till stockholm några dagar, så jag sover hos  han lördag-söndag. :) sen ska jag träffa matilda, great! ♥så blir det ju halloween-fest i mantorp? ;) annars i boxholm.
aja, det här inlägget blev lite onödigt, men men, pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får fan inte komma till boxholm din jävla fjortis

2009-10-22 @ 13:34:10
Postat av: mli ♥

A

|

|



ofta ?

jag kan inte göra pilar uppåt ;$$

2009-10-22 @ 14:10:44
URL: http://emeliiehaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0