en osminkad cec

har pluggat ASMYCKE, har typ 2 spanskaläxor, prov på tisdag, matte, engelska, och ja håller inte koll helt enkelt, haha. =(
tyck synd om mig, som måste gå i skolan? tycker att jag borde slippa det! typ betala 38975839247 kr för att slippa gå i skolan, då hade jag gjort det för länge sen! hatar det asså.
aja, efter allt pluggande tog jag ett varmt bad, och så gjorde mammsen popcorn och te till mig, hihi. har ju sjukt ont i halsen, sjukt haha jag är sjuk. och ja jag har dålig humor jag vet. wellwell, får väl se om det blir skola imorgon. har ju vart hemma minst en dag i veckan nu i den nya skolan, haha, aja. orkar bara inte skolan!



en fin bild på mig osminkad och hela köret, man ser mitt fina face, i know. ;)


peace out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0