i love you ♥

Du & din partner

Vad heter ni? cec & ivar
Hur träffades ni? när jag bytte skola typ?
Hur länge har ni varit tsm? några veckor
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? neh
Har ni barn? victoria... :D
Har båda körkort? nej
Isåfall, vem kör bäst? - eftersom hans mamma suger så blir det nog jag, haha ;)
Kommer du ihåg er första kyssen?
ja :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? ivar
Vem är äldst? ivar
Vem fyller först på året? ivar
Vem är längst? ivar
Vem sjunger bäst? ivar
Håller ni i handen på stan? ja ♥
Var nån av er oskuld när ni träffades? nej tyvärr, haha..
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja
Har ni någon speciell låt? kanske.. :)
Har ni stora framtidsplaner? ja
Har ni gråtit i varandras armar? ja kan man väl säga..
Har ni varit utomlands tillammans? nej
Vilket är ert bästa minne? när vi blev tillsammans :)
Vem lagar bäst mat? ingen? :D
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? mys :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? typ
Blir du lätt svartsjuk? jajajajaja
Brukar ni bråka? nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? båda :)
Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? allt ♥
Brukar nån av er prata i sömnen? nej? :p




Kommentarer
Postat av: Ivar

Jag KAN laga mat!

2009-10-21 @ 17:23:13
Postat av: Elias <3

Cha cha <3

2009-10-21 @ 18:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0