brist på liv

 

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?-  94a
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - typ 1
Vad tycker du om kärlek? -  :)
När kramade du någon sist? - nu, myspys med mandis :):):)
Kramade du någon speciell person? - ja förfan, amanda
Har du svårt för att bli kär? - yes
När kysste/hånglade du med någon sist - ngn dag sen
Ångrar du det? - ne
När fick du senast en komplimang? - nu
Har du hånglat med någon av samma kön? - inte vad jag vet ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - ne
Playat? - hehe
Hånglat med någon riktigt ful? - ja
Hånglat med fler än 50 pers? - tror inte det x)
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - aa
Gjort något riktigt dumt? -ah (a)
Gjort något du verkligen ångrar? - jao,lärt känna amanda, haha ne skoja bara gumman
Varit nykter på nyårsafton?- ne jag börja dricka som 1-åring vettu
Åkt ambulans? - nej
Gjort något olagligt? - allways bitches ;)
Blivit polisanmäld? - jao
Slagit ner någon? - ohja
Skämts över dig själv? - nja ;)
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - säger när jag menart
Tar du droger? - neeeee
Dricker du? - gör väl alla?
Vilka kläder sover du i? -  den porrigaste bhn jag hittar och string, yeah. skoja asså fuckers
Vad hatar du verkligen? - hm
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ne
Vill du gifta dig? - ja såklart
Vill du ha barn? - har redan amanda, men ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - emelie oh amanda oh ja, knullhög, skoja asså
Såg dig gråta? - amanda
Fick dig att gråta? - amnda -.-
Du delade en cigg med? - amandah
Du gick på bio med? - SKOLAN
Skällde på dig? - amanda

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? -  aa
Kramat någon? - ja nyss förfan ;)
Kysst någon? - ja
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - ja
Saknat någon? - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0