5 sanningar

1. Jag är riktigt j*vla fattig.
Haha ja faktiskt. Jag har aldrig pengar, fråga vem som helst. Den ända i min familj som har pengar är min pappa, haha. Och man får ju alltid pengar av han med, och det är ju hur gött som helst. ;)

2. Jag är emot typ alla.
Jao, är emot dom flesta. Eller ja, dom som är emot mig eller mina kompisar, emos, feta fjortisar, osv.. Och jag cuttar sönder dom, i promise. Så bråka inte med mig eller mina kompisar.. ;)

3. Jag har linser.
Haha grymt intressant va? Amen, jag har egentligen glasögon, men det är så jävla fult så använde inte dom. Så mina snälla morsa skaffade linser till mig för något år sen. Och jag hatar dom. Det värsta som finns, fast jag skulle inte kunna leva utan dom, haha. =)

4. Nej jag förlora inte oskulden i 5an!
Alla här säger att jag förlora oskulden i 5an, och att jag sagt det till min storasyster osv.. Men glöm att jag har det, med vem isf? I 5an våga jag knappt hångla, haha! Jag cuttar sönder er som säger att jag gjorde det.
z
5. Jag är kort!
Jag är 153! Haha, alla mobbar min korthet, dessutom är jag näst kortast i skolan med. Haha stolt och kort kallas det. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0