yeah

 

10 Sanningar är att...

... ni hatar att ni älskar mig, ni vågar bara inte erkänna det
... jag älskar mina vänner, spec emelie matilda och amanda. är inget utan er
... jag blir lätt svartsjuk, lalalala.
... fett mke folk säger att jag är snygg, och jag har lärt mig trivas med mitt utseende
... jag har fett mke mer bevakare än vänner på bdb
... jag var tillsammans med erik för typ ett år sen, i 4 månader
... jag hatar fjortisar och såna som tror att dom är snygga när dom är asfula
... jag är kåt på amanda och victoria
... jag säger ofta till amanda och emelie att krama mig
... när man lär känna mig bra, så märker man att jag ofta är sjukt omogen :$


Kommentarer
Postat av: tilda :)

jag älskar dig gumman (L)

2009-11-10 @ 18:26:43
Postat av: amanda

... när man lär känna mig bra, så märker man att jag ofta är sjukt omogen :$



FILMEN LIGGER UTE PÅ MIN BLOGG ! (y)

2009-11-11 @ 14:28:41
Postat av: mli ♥

du är underbar :D

älskar dig (H)

2009-11-11 @ 15:09:07
URL: http://emeliiehaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0