svininfluensan dödar mig!

hejhej förlåt för dålig uppdatering, men igår hade jag helt enkelt inte tid, och idag har det varit öppet hus i skolan. typ 9-11? liksom gå upp vid 7 på en lördag!! shit alltså, men men, amanda och emelie sov här inatt med. mysigt!
och igår var jag och amanda på stan med min mamma (haha), men fick ny bobby hårspray och en rosa mjukisdress, nice! :)
och så har man blivit sjuk av svininfluensasprutan, inte kul! är i alla fall ledig på måndag, så då ska jag shoppa med min mormor, haha! men ska få lite kläder oshit av henne så det blir la trevligt. :p
och på onsdag är jag med ledig, så jag har beställt tid hos frisören då, så färgar håret ljusare!
kommer bilder snart ska bara lägga in dom på datorn, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0