sorry för dålig uppdatering!

förlåt för dålig uppdatering, men varit lite upptagen..
vi vann i alla fall matchen med 3-1. :D och vi spelade sjukt bra måste jag säga! och så skadade jag mig som vanligt, haha men jag överlevede. :) sen i alla fall så stack jag och erik, som hade kollat, på matchen, vi stack hem till han. kollade på lite filmer och hade allmänt mysigt, dessutom fick jag träffa hans lillebror som är typ 6 månader med, sjukt grymt jävla söt alltså! :D
sen kom pappa och hämta oss, och köpte donken till oss och så åkte vi hem till mig, och typ gjorde ingenting. :)
nu sitter jag med mamma och pappa i soffan och äter godis och dricker päronsoda, och kollar på dansbandskampen, HAHA, det suger verkligen. ;) haha, och det blir soffan, godis och päronsodan som gör min kväll. gött kött.
kunde inte sova med erik inatt heller, surt. :(



gud vad sexigt jag är alltså. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0