sommaren 2009, bästa!

har ju inget liv, så har hittat massor bilder sen i somras! saknar det sjukt.



såhär fin var jag första gången jag skulle träffa c****e, en kille jag var tillsammans med hela sommaren



jag i london, på madame någonting. minns att hotellet va helt cp, så knappt fanns någon el, haha.





hade långt och svart hår i somras med, höhö.



en bild på emelie och s***a. kommer ihåg det så väl, när vi cykla till skänninge oshit, haha!



den här sexiga bilden får avsluta!
liseberg med emelie, ludvig, zack och franz! sjukt kul alltså, träffade stefan och tim då med, haha värd dag!

Kommentarer
Postat av: amanda

FÖRSTA BILDEN ! SÅ SJUKT SÖT ! :)<3

2009-11-14 @ 17:19:50
URL: http://aaamandalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0