sjukt seg dag!

sjukt seg dag idag alltså.
emelie är hos nadinn i motala, saknar verkligen nadinn.. amanda är sjuk, vilket jag också är, så ingen av dom är sociala, haha. men men, jag överlever tror jag. sjukt onödigt inlägg, men har man tråkigt så.
jag ska be min mamma att hyra en film till mig till ikväll, hon har köpt godis till mig med! :) tjock men gott! det är ju faktiskt lördag så!
nu ska jag dränka mig i brun utan sol, igen! sen blir det väl att äta någonting, eftersom jag inte ätit något sen fikat på öppet hus så ja. men pusshej!



jag just nu, knr mig ofräsh och sliten, blir nog duschen sen!
har i alla fall bara legat hemma och degat hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0