sånt som bara inte händer ...



två av mina bästa vänner börjar bråka, ja det är sant. två av mina bästa vänner, nämner inga namn, har börjat bråka. och det är inte små patetiska bråk som 5 åringar startar. utan ett fett bråk, och jag vill stå på bådas sidor eftersom båda betyder mycket för mig. men ni kommer snart märka vem jag håller mig till..

jag blir kompis med min värsta fiende! jo sånt händer, man bråkar sönder, sen helt plöstligt blir man kompisar igen! jo sånt kan hämta även i min värld, ni kommer märka vem det är, om jag inte bara driver med er nu. ;)

jag blir tillsammans med mitt ex igen, ja sånt kan med hända ni. men som sagt, jag kan ju bara driva sönder med er just nu. vem vet? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0