saknar sommaren..

jag saknar verkligen sommaren, det dåliga vädret, liseberg med emelie, när jag emelie och annastasia fick utegångsförbud första dagen på sommarlovet, mina fjortistider, tiderna med emilia sara vigge och rasmus, min dåvarande pojkvän, första gången jag träffa amanda julia vigge edwin och andrée, och sjukt mycket mer! i somras hände både dom bäst och värsta sakerna i mitt liv.



den här låten väcker sjukt bra och roliga minnen med emilia sara rasmus vigge martin emelie och sjukt många mer bra personer!



emelie, det där är för helvete våran låt! :)

shit pommes frites vad jag saknar allt

Kommentarer
Postat av: stefan

du skrev inte med mig och tim:O:O:(

2009-11-08 @ 13:45:29
Postat av: emelie uknow

guud , vilka minnen , sakna allt ..

sommaren var fan underbar , hoppas jag får uppleva den igen .. ;) <3

jag älskar dig !

2009-11-08 @ 21:34:10
URL: http://emeliiehaglund.blogg.se/
Postat av: annastasia ;:=))

2009-11-09 @ 17:59:13
Postat av: annastasia

aha sommaren,!!,<3

massor skojj var det agnes !;/

2009-11-09 @ 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0