OSMINKAD yeah

hejhej sitter här och har försökt få gång internet i typ 15 minuter, och nu har man lyckats. bäst är man ju? :D
men haha, aa har ätit big mama frukost med, har ju haft mycket tid i morse eftersom jag ska vara osminkad idag, eller aa typ totaly ofixad, har ju bara satt upp håret i en bulle! ;)
AMANDA OCH JAG SKA STÅ I KÖKET IDAG, liksom fatta vi tsm!? haha vi kommer bli fett utslängda! ;)
tar sprutan med, min syster blev sjuk av den..! shit, men men. amandas mamma har sagt att man ska äta något sött, som choklad innan, så det har min mamma köpt till mig! :D
dessutom är det svinkallt, sitter redan med vinterjacka på mig, inne alltså! kanske redan börjar bli sjuk? hoppas verkligen inte det! men nu drar jag till tåget, sen till amanda och sen till skolan och har idrott på morgonen, funny.. men måste sticka pusshej!



såhär snygg var man igår då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0