OhMajjjGooood

måste skriva av mig lite, ni behöver inte bry er

jag stör mig verkligen på små fjortishoror som tror att dom är något! sitter och skriver massor skit hit och dit, och till slut har dom inte en jävel kvar att gå och tjuta till. jo sin mamma kanske, om man har tur och inte blivit dissad av sin morsa med vill säga. om jag hade haft en sån unge som dig hade jag absolut dissat dig, och jag skriver det inte för att vara taskig, skriver precis vad jag tycker och det är rätt åt dig.
du vet precis vem du är när du läser detta, och ta åt dig av allt du ser!
sjukt jävla omoget att hålla på som du gör, dock tar jag inte åt mig ett skit, men sjukt irriterande att feta fjortisar som dig håller på så. herregud liksom, typ 328472384 år äldre, fet och ful hora. jag har inte träffat dig men vet exakt vem du är, inte för jag vill träffa dig eller något. hade nog antagligen slått dig då, så du vill nog inte träffa mig heller, haha. men jag ska nog inte gå in på ditt privatliv? ;) varför du blir/blev dissad oshit, haha. tror nog att alla bara skulle garva åt dig då! shit alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså herregud, för du är ingen fjortis HORA? shit, fan va du skämmer ut dig när du stämplar folk för saker, och sen är du exakt lika dan

2010-06-20 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0