nolife typ

har suttit och kollat på mtv hela dagen typ, inget liv. dessutom skrämde jag typ ihjäl min systre i morse haha. hon visste ju inte att jag var hemma så jag lå typ och sov i soffan i morse när hon kom ner, så vakna jag och skrämde ihjäl henne. intressant? nae men hade bara lust och säga det. :)
imorgon är jag frisk, för jag har bestämt det. så alla som saknar mig i skolan imorgon får träffa mig imorgon, ni älskar mig! ♥ och efter skolan imorgon tar jag tåget till linköping och träffar viktor, och är där typ, aa vet inte. men det ska blir asnice! :D



slänger in en fett säääxi bild på mig dåva. ;)

Kommentarer
Postat av: edr

Yeeäääah smääx cec

2009-11-12 @ 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0