mina ben kommer dö ?!

hejhej, kom hem nyss. först var vi hos martin med emelie erik och billy och checka film och hade allmänt kul. sen stack vi till statoil lr hur fan det stavas, och köpte godis, då fick vi liksom skjuts av erik och billy. sen fick emelie och jag GÅ, hallå GÅ till station från statoil. typ 3846782462 mil!? och våra väskor vägde ju inte lite heller. -.- aja, vi tog en paus i tunneln på station, satte oss och såg allmänt mobbade ut, hehe. sen hämta vi min cykel och CYKLA till mig, vilket inte gick så jätte bra, hehe. :D
men nu är vi hemma och min snälla pappa har gjort ben massage eller något på mig, haha. egentligen skulle eirk sova här men han sover här imorgon så sover emelie här inatt istället. dessutom har jag bandymatch imorgon med, mot motala hemma, vi kommer äga dom eller ja, jag hoppas, haha. ;)



vi bjuder på en bild när vi är osminkade och fina. :D
emelie har färgat håret med, sexy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0