min dator laggar balle :(

chacha, förlåt för dålig uppdatering men haft fullt upp! först efter skolan fick jag sitta och vänta 1 TIMME, fatta 1 hel timme!? aja, fick vänta en timme på att mamma skulle hämta mig på station, orkar fan inte gå, hehe. det är ju så himla långt med *host*! aja iaf, när jag kom hem typ somna jag framför tvn haha, men sen kom mamma och uppmuntra mig med chokladpudding, mums! tjock haha, men tränade förut med så! ;)
och i skolan så är det ju lite kul, för joline läspar eller vafan de heter, eller jag tycker det! hon tycker jag läspar med, hehe. men hon älskar mig ändå, och jag älskar ju henne med såklart! :D
träningen gick i alla fall helt okej, har sjukt ont i benen! fattar inte? får aldrig det, och körde ändå väldigt lugnt idag? aja.
har 2 prov den här veckan, spanskaprov och soprov, nästa vecka är det engelskaprov. har massor läxor med.. sjukt jobbigt alltså! men men. fick i alla fall vg på matteprovet. anteckna! :)
min dator laggar balle just nu, så kan inte lägga in bilder...

Kommentarer
Postat av: Joline :)

Jag läspar faktiskt inte ! inte alls aso.. (a)

hihi, jag älskar dig ändå cec, :d<3

2009-11-30 @ 20:48:24
Postat av: moa :)<3

Joline in my <3,:)

2009-12-02 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0