kära dagbok

shit alltså. inget liv? svar: nej.
så fort man blir dissad av en tjej går man runt och säger hora coh att man säljer sig, idiot, cp, damp osv.. hur normalt är det? enj inte så värst, men för dig verkar det som en vardag. jag tar inte åt mig ett skit av vad små snorungar säger till mig, men blir sjukt irriterad, för det kan vara andra som tar åt sig!

du existerar inte för mig längre, en gång i tiden betydde du mycket, du var mitt liv, mitt allt, mitt hjärta, luften jag andades. utan dig hade jag inte levt, men det ändrades fort, eller du ändrades. du höll på hela tiden, när jag sa till dig att sluta och att allt bara skulle bli värre sket du i mig, du brydde dig inte om mig, jag var ingenting för dig.

när jag gjorde slut med dig sa du åt mig: om det var för det där kunde du sagt till mig att sluta! och det gjorde jag inte? jo varje dag, vi sågs varje dag, umgicks varje dag, vi gjorde allt tillsammans. och jag påminde dig hela tiden om att lägga av, för allt skulle bli värre.

och plöstligt när jag avr hos dig en dag, berätta du något som jag aldrig glömmer, glömmer aldrig det ögonblicket. tänker itne nämna här var det var, men fyfan! jag trodde jag skulle dö, jag ringde flera gånger till emelie och grät den kvällen. efter det kändes allt värdelöst, inget skulle funka längre. då tog det slut, jävligt stolt över mitt beslut nu. och jag är inte rädd för dig, inte alls. du får göra vad du vill, jag bryr mig inte längre. du existerar inte för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hänt ?:(

vem ?

finns (:

2009-11-09 @ 20:20:30
Postat av: jenny!!!!!

2009-11-09 @ 20:56:41
Postat av: jenny

finns alltid<3

jag älskar dej gumman<<3:)

2009-11-09 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0