ja jag lever

ville bara försäkra er om att jag lever.
funderar på att gå och lägga mig, och ja jag är ledig imorgon. men jag är sjukt trött så, haha. :D aja, har precis borstat tänderna och tagit bort mitt smink oså. och om någon jävel utan liv ville veta vad jag använder för produkter när jag tar bort mitt smink så får ni veta det nu:

när jag ska ta bort min brunkräm/foundation osv.. använder jag ansiktsmjölk från nivea, funkar asbra!
när jag tar bort min mascara och eyeliner använder jag ansiktsmjölby till ögon, och även en annan bra produkt från nivea
sen tar jag ansiktsvatten i hela ansiktet
efter det använder jag "basiron", det är mot acne, och så man inte får acne
dessutom om man har fett med acne så kan man ta ett lagom tjockt lager tandkräm i hela fejset under en/några nätter, det torkar ut acnen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0