hehe

hejhej, och förlåt för dålig uppdatering hehe.
men har faktiskt några anledningar!
1 jag har varit i fking cp skolan
2 jag har varit med andre lifH
3 jag har åkt tåg
4 jag har köpt godis
5 jag har träffat världens bästa ungar och kollat med film med dom hos jakob och myst tills nu

som sagt, skolan sen träffa jag andre.
sen tog jag tåget till mjölby och träffa pappsen min och vi köpte asmke godis. (a) sen tog jag tåget tillbaka till mantorp direkt, och sprang som en jude till amanda, så var hon och julia i linköping, idioter?! haha nejdå, dom kom sen efter mitt damputbrott på dom. aja, så fixa vi oss, sen skjutsa amandas mamma ut mig julia amanda linn och becka till jakob som bor mitt ute i ingenstans (hans hästar är asläskiga!!!). aja, vi kolla på film och myste i någon jävla stuga och hade asskoj! kommer nog bilder imorgon eller något. ;) ajuste, amanda julia becka och linn stack typ innan mig, så jag fick vara själv med jakob och edwin, ahha fyfan alltså! ni vill inte veta vad vi snacka om eller något, haha. :p
nu ska jag gå och lägga mig innan jag dör! måste ju vara pigg tills imorgon med, ska ju shoppa med fanny i linköping, kyss på det. aja pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0