haha gamla bilder eller vad?!



typ sommaren/hösten 2004, även jag har varit liten ;)




det var typ någon maskeradhoppning i stallet, jag var tomat och sara var jordgubbe !? haha shit vad kul det var, det var ungefär 3 år sen tror jag(?) haha, kul var det i alla fall, dessutom kom vi ju 2a, proffsigt eller vad? ;)



typ mina första dressyrtävling på anna-belle, den gick åt helvete. eftersom både jag och hästen gillade hoppning så, men men. värt ett försök eller vad man säger haha.

det är sara som skickat dom bilderna, hon skicka sjukt många fler men tror ni seriöst jag lägger upp dom? NEJ! ser ut som jag vet inte vad så, aa haha. och nej jag rider inte längre, tänkter inte säga varför, hehe. lovar, ni vill inte veta! :D haha.
saknar sara och våra minnen som fan. :( bor i samma byhåla men träffas aldrig, fyfan! menmen pusshej!

Kommentarer
Postat av: sara !

våra minnen är bäst!

i miss u <3

2009-11-18 @ 18:58:16
URL: http://sarablomstrand.blogg.se/
Postat av: stefan

cecilia du rider vist men inte häst

GAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xDDDDDDd

2009-11-18 @ 20:31:48
Postat av: lisa

dt va länge sedan :p

2009-11-19 @ 16:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0