fyfan

hejsan alla snygga och fula, kom precis hem! hade 2 lektioner idag vilket var ganska skönt, eftersom jag fick stå i maten i typ 2 timmar med, omg.. det var ett helvete, dessutom blev ludvig och jag tillsagda flera gånger att vi skrek för mycket oshit, men vafan tror kärringjävlarna när han kastar vatten och annan skit på mig?! usch. och så verkade det som alla tyckte det var ett mirakel att jag stod där eftersom alla glodde som små skitungar, men men.
nu ska jag typ bara plugga, tyvärr. men sånt man måste, har ju 3 prov nästa vecka tror jag. och eftersom jag jämt får dåligt betyg så måste jag jobba ifatt. uppdaterar lite senare, pusshej!



försökte ta kort på ludvig, men eftersom han är typ 2 meter längre än mig så gick det inget vidare, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0