emelie och amanda hjärta



fick denna av mamma, dock hängde jag mest med för att testa den för det ska bli en julklapp till mig. så får den då i guess? men såhär ser den ut i alla fall! ;)



amanda i köket igår, och vi blev inte utslängda! för fatta mig och amanda i köket tillsammans ?! nej ingen bra kombo, men vi fick faktiskt beröm! ;)



jag färgade amandas utväxt igårkväll/inatt. den såg hemsk ut, och efter j*vligt mycket tjat så färgade jag den, igen! :) blev väl riktigt bra antar jag? hon hade ju använt lite mycket silverschampo innan med, så hennes hår blev grått, men nu är det i princip borta, så nu är amanda skitsnygg! :D inte för hon inte var det innan men ändå. ;)
färgade emelies hår med, och satte i silverschampo i hennes hår. dessutom fick jag brun utan sol av amanda eftersom jag aldrig köper det, hehe. :)

men såhär såg i princip min fredag ut, kul hade vi i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan i bakrunden:)? fett snygg

2009-11-21 @ 12:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0