dålig uppdatering..

förlåt för den jävligt dåliga uppdateringen, men haft fullt upp!
igår var jag på sjukhuset hela kvällen typ, men det var faktiskt kul att få träffa han. vi hade det kul, snacka om typ allt möjligt oså. i säkert 2 timmar satt vi bara och snacka om allt och ingenting, men det var trevligt! sen åkte jag hem med hans mamma igen, fick en chokladkallender av henne! (h) haha gött kött de. sen stack jag direkt till emelie, så var där vid halv 10 typ. jag ville ha kebab kom jag på vid 10, men då hade alla pizzerior stängt, dom som vi hitta i alla fall, haha! men men, åkte hem till henne sen och hade de chill, sen somna vi väldigt tidigt för att vara oss, och idag färga jag håret! tog ungefär 2 och 1 halv timme! och jag bara färga,  klippte inget. och pain säger jag bara! körde med sån där mösse där dom drar ut slingor med en nål typ. pain!
shoppa idag med, kommer bilder på det snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild på hur håret blev ?

vart säkert väldigt fint föresten !

kram

2009-11-25 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0