chokladpudding!

hejhej alla snygga och fula, kom hem för en liten stund sen och sitter och äter chokladpudding nu, mums.
kom hem typ vid 10 igår, sen fick min morsa pms på mig, så då gick jag upp och sura i mitt rum, sen somna jag med både kläder och smink på mig!!!!! panik! och idag tänkte jag inte gå till skolan pga. av det, men jag var ju tvungen såklart, så jag fick 10 minuter på mig att göra i ordning mig!!! ännu mer panik! haha. :(
aja, fick reda på mitt so prov idag, fick UM- (det är ungefär samma som G), vilket inte var så jävla bra, haha. men men, jag bryr mig inte om lag och rätt så.
drar nog ut sen eller så pluggar jag till fysik provet imorgon, får se. :D
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0