brun och FIN

kom hem precis, har typ kollat på amandas handbollsträning med julia, cornelia och tor. vilket var ett helvete, i och för sig hade jag och julia sjukt kul! men ändå, det var ändå tråkigt, haha.
aja, träffade andre innan med, nice nice. sjukt bra kompis alltså, eller är vi mer? haha vill ni veta va? jo, klart ni vill. men det gör ni inte, jag har ju med ett privatliv liksom? ;)
har solat lite med, eller bara 20 minuter men men, lite brunare och mycket finare! fult att vara blek menar jag.. eller vissa tycker ju det är snyggt men icke jag! =D



ser inte så brun ut eftersom kortet är taget med en sugig webcam..


Kommentarer
Postat av: lisa

känner du cornelia?

2009-11-19 @ 16:12:48
Postat av: Anonym

känner du cornelia?

2009-11-19 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0