5 vill, 4 måste, 3 borde, 2 ska inte, 1 önskan

5  vill, 4 måste, 3 borde, 2 ska inte, 1 önskan

 

 

5 vill:

- bli helt frisk och få sticka ut

- shoppa såklart :)

- växa och bli lite längre, hehe

- att statisken ska gå ännu högre upp så fortsätt läsa! :)

- färga mitt hår nu! det är så j*vla fult just nu..

 

4 måste:

- plugga egentligen, har 2-3 prov nästa vecka och måste få typ VG. har fått så dåligt på dom andra proven..

- träffa nadinn! ska antagligen träffa henne nästa helg ♥

- köpa present till emelie. både julklapp, och födelsedagspresent eftersom hon fyller 27 december ;)

- reda ut ett bråk med en viss person. självklart var det inte mitt fel att vi började bråka men ändå.

 

3 borde:

- städa mitt rum! haha helt klart.

- gå ner till mamma och baka pepparkakor, ahha.

- åka till bua och träffa stefan snart. han var ju här i somras och det var sist vi sågs, saknar han jättemycket..

 

2 ska inte:

- en sak som jag emelie och amanda alltid gör när vi är ute, haha! :)

- lägga upp sån här nolifer skit på bloggen

 

1 önskan:

- att min älskling var här


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är du tsm med?

2009-11-22 @ 17:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0