20 sanningar

1. jag har 35 i skostorlek. hehe
2. jag har bara en kompis som vet allt om mig
3. jag kan inte göra två saker samtidigt
4. jag är 153, haha
5. jag och emelie har kännt varann i typ 4 år, men träffades första gången 20 januari 2009
6. jag har sjukt svårt i skolan, även om jag kämpar som en jude
7. ibland är jag som en mamma till emelie (och det behövs! haha)
8. mina föräldrar gör allt jag säger
9. jag vet typ 20 stycken som fyller samma dag som mig
10. massor tycker att jag borde färga håret blondt, för jag är trög
11. min mamma tycker att jag är bortskämd
12. min bildlärare har sakt att han hatar mig :(
13. jag är typ den enda av mig och mina kompisar som tycker att jag ser bra ut 
14. jag säger alltid vad jag tycker, vad det än handlar om
15. jag tycker om att träffa nya personer
16. jag var typ emo och lyssnade på tokio hotel i 5an
17. massor tycker att jag och min syster är lika, jag ser ingen likhet
18. jag har asmånga sysslingar, fast jag vet knappt vad syssling är
19. min pappa tycker att jag är snygg 
20. jag har aldrig bråkat med varken emelie eller amanda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0