-.-

kom hem från skolan för en stund sen, har fysikprov på onsdag!!!!! panik! nu sitter jag här och gör ingenting? skulle egentligen va med johannez men jag ska träna sen så. :)
jag tror och hoppas jag är sjuk, haha nej men skolan är jobbig och tråkig så, eller ja vi har ju kul men men. fick reda på mitt spanskaprov med, fick 83,5 av 139, haha, G-! :D duktigt cec, jao.

jag: hallå hur gammal är den här?
bengan (min fysik- och mattelärare): den är väl från 1970- talet någon gång.
jag: levde jag då? eller ne, min föräldrar föddes väl då, eller?
bengan: haha ja det gjorde dom nog, du är väl född... öh hur gammal är du, 2003?

HAHA, snacka om mobbare?!

jakob: jag fick ut det här, från en källa!
jag: vad är en källa?
jakob: herregud!
jag: men är det inte en sån där källare som hur har? typ en jordkällare eller vad det heter?
jakob: DET ÄR DÄR MAN FÅR SAKER IFRÅN, TYP PÅ INTERNET!
jag: men det finns väl jordkällare eller?
jakob: asså du är verkligen skön!

shit, jag är smart? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0