tema dag? haha

godmorgon, sitter här och äter frukost nu. suttit och bara glott i en halvtimme typ, haha? vene varför, men jag är så seg på morgonen så det är väl det. i alla fall så kommer mamma och hämtar mig vid fem över halv och skjutsar mig till tåget, så har vi temadag idag. typ dom som skrivit bert och sune böckerna skulle komma? haha, men men bättre än vanlig skoldag i alla fall! efter skolan händer väl ingenting, ska sola tror jag. inte gjort det på aslänge så!
juste, kör på osminkad och uppsatt hår med, och så får jag ju inte på mig några vanlig byxor så måste gå runt med jogging med. asfult men jag har ju en anledning, haha!



jag älskar dig så jävla mycket ska du veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0