svar på frågorna

ni vill ha svar på det, jag har tråkigt = jag svarar på frågorna ;) om ni har något mer att fråga, så kan ni fråga det i detta inlägg!

har du haft sex med din kille som du är tsm med nu?


svar: nej

hur har du råd?eftersom du typ åker till linköping varje dag och köper saker hela tiden,hur har du råd?

sötnos(gillar din header) <33

svar: snälla föräldrar i guess? ;) haha, nej men jag har som sagt snälla föräldrar som skämmer bort mig alls för mycket, haha naaat! men jag får pengar när jag vill/behöver i princip, så ja. :)
tack!


vad brukar du göra efter skolan :)?

svar: brukar hänga med amanda hem och umgås med den sötnosen. annars är jag med min pojkvän eller andra kompisar. och så pluggar jag  såklart *host*!

vrf använder du 2 bhar & inte 1 som normala människor? ;s


svar: haha vafan vet du om det? ;) tänk för att jag bara använder 1 bh, haha lol.

hur får du dit hår att va så platt o att de ska hålla sig hela dagen ? =)

svar: plattar och hårspray! ;)

Anser du själv att du är fjortis? För det är du ju :)

svar: nej det gör jag inte, eftersom jag inte är det.

hur sminkar du dig?

svar: brunkräm, puder, rouge, mascara. ;)

hur länge brukar du vara ute?
hur låter dina föräldrar?

svar: 1 så länge jag känner för det. blir du inte så mycket nu på vintern eftersom det är skitkallt! så är väl hemma vid 12- halv 1 kanske?
2 haha som vanligt? fast sjukt mycket bättre och snällare än alla andras! ;)

varför bytte du skola

svar: dom älska mig för mycket på min gamla? ;) haha nej men jag kände för det typ.

Hur mycket väger du?


svar: man ska aldrig fråga vad en tjej väger! ;)

älskar du din syster mest av allt?

svar: hon är en av dom som jag älskar mest utav allt. eftersom jag växt upp med henne och kan berätta allt för henne. hon är helt underbar med andra ord! va avundsjuka! =)

är typ kissie och dessie dina idoler eller? :p

svar: HAHAHHAHAHHA omg nej

erkänn amanda är bäst ? :D


svar: haha nej inte precis va? ;)


vilken sko storlek har du ? :D

svar: 31 (a) haha nej, men typ 35. minifötter.se =)

Kommentarer
Postat av: a

Vad heter din hotmail? asså msn :D

2009-12-18 @ 22:56:15
Postat av: amanda (h)

erkänn amanda är bäst ? :D

svar: haha nej inte precis va? ;)



haha, tack för den :D<3

2009-12-18 @ 23:30:52
Postat av: Anonym

hur många unika besökare om dagn har du?

2009-12-20 @ 14:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0