minijul

haft minijul med familjen och älsklingen, som tillhör my family nu, nice ja0. ;)
fick i alla fall min rosa mjukisdress, kamera (ROSA SÅKLART!) och massor med pengar.  som jag fick i förmiddags också för att köpa dom sista julklapparna. som var till älsklingen emelie amanda och my self såklart! haha.
men av älsklingen fick jag en märkeströja, kommer inte ihåg vad märket heter. är inget vidare på sånt, haha! men vesc elle wesc elle nått. aja shit the same, min lilla märkesbög vill att jag ska ha bli som han, haha. ♥
nej men, han fick i alla fall en parfym och tvål. och nej han luktar inte äckligt! det är absolut inte därför. han är underbar på alla sätt och vis, hans doft med! =)



fan vad jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0