ingen update, sorry

ingen update idag, sorry.
vakna i alla fall imorse av att emma ringde mig, motala emma alltså, haha! shit vad jag saknat henne! hon sa i alla fall att hon var i skänninge ensam så hon ville träffa mig. så hon stack till mjölby, så tog vi en fika och snacka om sjukt mycket! inte träffat henne sen skänninge marken, vilket var i somras. förjävligt!
menmen, så mobbade vi folk, sen gick vi till station och ringde dit markus clarke. så han kom, så stack vi hem till mig och hade de nice. sen stack dom, och jag hyrde film. puss på det!
imorgon åker jag till älsklingen och är där hela dagen, så blir nog ingen vidare uppdatering imorgon heller.. eftersom det bara finns internet på en dator här i huset, en macbook. -.-
men men, ha det. puss!



me and markus cooling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart

2009-12-20 @ 00:30:45
Postat av: emmahultqvist.blogg.se

haha det var kul att mobba folk xd

vi hade ju askul måste göras om ;) <3

2009-12-20 @ 00:46:04
Postat av: emmahultqvist.blogg.se

haha plus att du o markus är ju så coola med (yy' hahah xd

2009-12-20 @ 00:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0