hata petrusklubben

hejhej, kom hem precis. min fötter är typ döda?! fatta hur ont dom har! lid med mig. =(
aja, det var väl helt okej dag antar jag, förutom att petrus och hans mobbade vänner försökte dra ut mig och mula mig. men det gick inte så bra eftersom jag skriker ashögt! ;) haha, men sen kom dom in och mula mig, inte kul!

ska dra ner till stan med pappsen snart och hyra film, och eftersom min mamma är och festar hela natten så är jag själv med pappa. så då får jag äta och göra vad jag vill! ;) nice! nej men ska bara va hemma eftersom bajskorven amanda inte fick komma in till mjölby. buhu!

Kommentarer
Postat av: jonteeee

hahahhahaha :D:D

2009-12-18 @ 22:01:22
Postat av: petrus

hata ine mig :( :D

2009-12-19 @ 16:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0