dålig update iknow

hejhej, dålig uppdatering idag jag vet.
va asstressig imorse, stack till sjukhuset och någon jävla sjukgymnast? vene, men det gick la helt okej. sen fick jag och linnea stå och vänta på min mamma 30 minuter på station, svinkallt! men vi hade ju i alla fall markus steven och gb som sällskap, haha allt går ju fortare med bra sällskap u know. ;)
aja, sen har jag typ pluggat och städat mitt rum och lite. nu ska jag plugga ännu mer till kemiprovet imorgon med! panik, men men.

och så får jag damp på mina kläder som inte får plats!!! seriöst, det är proppfullt i mina garderober, och alla galgar är slut. så nu ska jag tjata på pappsen om nya. puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0