chocolate!

chacha, hemma nu. eller kom hem för en stund sen, har typ pluggat lite med. kolla på saw, fyfan höll på att dö. jag svär! haha, men men, sitter här och äter chocolate nu! mums, hihi. ajuste när pappa skulle skjutsa tillbaka mig till skolan förut fick jag mc donalds. haha gött kött! går ju på kryckor och allt! :( har temadag imorgon med, men mammsen skjutsar ju mig till skolan, hihi!
haha la in sjukt gamla bilder nyss med, här kommer några! haha



minns du sara? cirka 3 år sen! saknar det <3



<--- lisa & jag --->
haha gud det var sjukt länge sen! red ju i 5 år ungefär. hyrde häst oså. fast nu är det över! ;)
men tror hästen på bilden hette korak eller nått, det var väl den hästen jag red i princip hela tiden!¨



lizette och jag på hennes häst geisha.
bodde typ hos lizette sommaren 2007, vi red jämt! hon hade ju en till häst som jag red till. dock blev hon inte färdig men på bättringsväg. saknar dig lizette!

kommer fler bilder lite senare! ;)

Kommentarer
Postat av: saraa

aw, gammalt! saknar det:)<3

2009-12-07 @ 20:55:04
URL: http://sarablomstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0