amanda lind

min andra halva, min bästa vän, mitt allt
du är den jag lever för amanda, och utan dig vet jag vet inte vad jag skulle göra
för det är du som får mig att må bra, du som gör mina dagar underbara
varje dag jag vaknar tänker jag på dig, varje gång jag ska sova tänker jag på dig, och när jag sover drömmer jag om dig
så vad skulle jag göra utan dig?
jag älskar dig något otroligt
jämt när jag mår dåligt stöttar du mig, du ringer mig och undrar hur jag mår, du gör så att allt blir bra igen
du skäller ut den som gör något, du finns alltid vid min sida! och jag hoppas att du förstår att jag alltid finns vid din sida med
allt bra som du har gjort mot mig betyder verkligen
och jag är verkligen skylldig dig en tjänst
amanda, så fort det är något så säg till mig då! för du vet att du kan lita på mig
du kan lita på mycket på mig som jag litar på dig, och det är jävligt mycket
jag har verkligen förtroende för dig amanda, jag säger allt till dig
för jag vet att du håller tyst, och inte berättar det vidare
det är det som är så underbart
jag litar på dig till 110% och det kan du göra på mig med

jag kommer aldrig kunna förklara hur mycket du betyder för mig amanda!
men du ska bara veta, att det är dig jag lever för
dig jag går upp för på morgonen, dig jag går till skolan för, jag gör allt för dig
jag skulle vilja göra dubbelt så mycket, jag skulle vilja ge dig hela jorden, vilja ta ner en stjärna till dig...
och det ska jag göra också!
för stjärnorna lyser för dig
och jag kan bara tacka gud, för att han har gett mig en så underbar vän som dig!


alla mina underbara minnen med dig, våra stunder, kommer jag aldrig att glömma!
det är det bästa, för det finns inga dåliga minnen med dig
även om jag har gråtit i din famn så har det blivit bra så fort, för bara att ha dig i min närhet så är det bra
och när du talar till en, som en ängel, känns allt plötsligt så mycket bättre
jag kan bara hoppas att du känner detsamma
när du gråter i min famn, är ledsen, mår dåligt, eller vad som helst
då amanda, då mår jag dåligt
för att få se sin bästa vän, sin andra halva, sitt hjärta må dåligt
det är rena helvetet!
så jag vill att du alltid ska må bra
jag gör allt för att du ska få det bästa!

för utan dig älskling, då skulle inte jag existera

alla har en ängel, och du är min!


Kommentarer
Postat av: amanda

asså shit :o

blir fan tårögd när jag läser allt !



cecilia, jag vet inte var jag ska börja ! du är så underbar, så bäst, och du finns alltid vid min sida ! ALLTID verkligen, allt roligt vi gjort tillsammans står mig nämst hjärtat precis som du gumman ! Du betyder så otroligt mycket så jag inte vet vad jag skulle gjort utan dig ! Jag hade ärligt talat tagit livet av mig om du försvann nu, du betyder verkligen allt för mig ! Och allt som du säger till mig stannar hos mig förevigt.



jag älskar dig skit mycket cecilia karlson, förevigt <3

2009-12-20 @ 21:26:42
URL: http://aaamandalind.blogg.se/
Postat av: alicia :)

fy fan vad söta !

2009-12-21 @ 18:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0