Amanda gästbloggar :D

Hej alla cecilias bloggläsare, amanda den tuffa här nu. Sitter innte på cecilias toalett för hon duschar, haha. Så jag sitter här och dunkar musik iallafall, kul :p

När jag ändå sitter här så kan jag ju berätta vad cecilia ska göra idag :)
Sen när hon (&jag) har duscat så ska vi fixa oss. Sen sticker hon till linköping & köper kläder till julafton. Sen åker hon hem därifrån vid 5, för det stänger då (ANTECKA!!!!!!) Sen sticker hon hem, då kommer jag kanske, kanske hit igen :)

Okejj nu ska jag sluta skriva här.
(KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL MIN BLOGG)

Kommentarer
Postat av: Timosh

Fina bilder längst upp :)

2009-12-12 @ 17:48:03
URL: http://veeriitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0