7b@vifolkaskolan <3

 

Din klass  7b

1. Vem känner dig bäst? amanda ♥
2. Är några i din klass tillsammans? nej
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? får väl bli gabriel där då, haha
4. Vem är omtycktast av eran gympa lärare? jag & amanda helt klart ;) ne men bulut kanske
5. Vem fjäskar mest? jag för annars skulle jag få ig hela tiden, yeah
6. Är det någon som är kär i er lärare?  ehm nej!
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? essie
8. Vem vågar skilja sej från mängden? jag och amanda helt klart ;)
9. Vem låter mest? typ killarna + jag och amanda ;)
10. Vem pluggar mest på fritiden? essie
11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? julia kanske :)
12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? ingen? :D hahaha jo, men jakob är ju min bästis så ;)
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? gabriel
14. Vem kollar på barnprogram? haha ingen?
15. Vem är wannabe Pimp? fatta nada
16. Vem är alltid glad? ludvig & felix typ :)
17. Vem blir alltid färdig med proven först? jag (h)
18. Vem har sömnproblem? vene?
19. Vem säger daaaah oftasast? ingen?
20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? hehe amanda kanske.. ;)
21. Vem beter sig vuxet? felix :o
22. Vem lyssnar på Kent? ingen?
23. Vem lyssnar på Carola? min spanskalärare? ;) alla i min spanskaklass i guess
24. Vem gör aldrig bort sig? amanda!!!
25. Vem sjunger bäst? vet inte faktiskt ;)
26. Vem pratar flest språk? djordje
27. Vem kommer att läsa testet? alla som älskar mig ;)
28. Vem är vimsigast? amanda!
29. Vem gillar ekologiska livsmedel? essie, hon älskar ju regnskogen, hahahah
30. Vem kan slåss bäst? jag ;)
31. Vem kommer att läsa Samhälle? ja vene
32. Vem tål inte mjölk? öhm ja vene
33. Vem är snyggast? helen (h)
34. Vem är bäst på matte?  felix & ludvig
35. Vem är de flesta lärarnas favoritelev?  felix
36. Vem är bäst på engelska? djordje
37. Vem ser ut att vara mest deprimerad? gabriel
38. Vem har roligast röst? bulut xd
39. Vem är mest emo? amanda och jag förfan ;)
40. Vem har snyggast klädstil av tjejer ? joline kanske :)
41. Vem känner du minst? typ elin caroline linda & essie elle vafan dom heter :p
42.Vem är bäst på fotboll? bulut
43. Vem betyder mycket för dig? amanda betyder allt!
44. Vem brukar du umgås med? alla möjliga :)
45. Vem verkar vara mest störd? amanda :D
46. Vem är mest irriterande? gabriel
47. Vem är roligast? typ jakob & julia :D
48. Vem borde bli modell? anna & cornelia kanske ;)
49. Vem tycker om hästar? hanna, haha ;)
50. Vem gör ofta din skoldag värre? ludvig :o
51. Vem är sportigast? typ felix bulut & ludvig
52. Vem är en läslus? essie!
53. Vem hade du velat bli ihop med? victoria såklart ;)
54. Vem spelar hockey? jakob & erik
55. Vem har spelat/spelar trummor? pontus
56. Vem har roligaste skrattet? bulut
57.Vem är barnsligast? vene
58.Vilka bråkar ofta me varandra? vene :)
59.Vem är längst? ludvig!
60.Vem är kortast?  jag & ebba typ (a)


Kommentarer
Postat av: hanna :)

hahahahhahah ,

jag tycker inte om hästar?

:)<3

2009-12-20 @ 20:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0