2009, bästa!

   
    

bilder från lite då och då år 2009.
tex från första gången jag träffa emelie natta och felix, valborg 2009 med massor sjukt bra personer, sommarlovet 2009, första gången jag träffade världens bästa andré, första "festen" som jag rasmus emilia vigge och några mer ordnade, som blev ett kaos till slut, hehe. mina stunder med annastasia, och emelies och mina fjortistider! nice va? ;) jo det tycker jag med, saknar allt! synd att det aldrig kommer komma tillbaka bara..



en låt som jag får minnen från lite här och där. fick den av emelie första gången vi träffades. sen har den varit med hela 2009! tex valborg, tiderna med anna, fjortisstunderna med emelie, liseberg med emelie mm. får upp så mycket minnen med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0